fredag 2 mars 2012

Nya bilder



Det roliga: Idag hämtade jag ut hälften av mina analoga bilder från Filippinerna, älskar några av dem! Tänkte ååh jag gillar verkligen min kamera ibland, sen kom jag på att jag fotat med min nya kompaktkamera, köpt på Tradera för typ 150 spänn! Det är en Olympys Stylus 140. Den ser ut som min gamla jag köpte 1999 när vi skulle till Grekland men Lina Scheynius använder en likadan ofta när hon fotar och jag blev glatt överraskad över hur fina bilder det blev!! Verkligen ett tips (tack Maja som tipsade mig)

Kommer mer bilder snart!


8 kommentarer:

  1. köper du någon speciell film dååååå?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, jag använder lite det som finns. Brukar fråga i affären när jag köper om jag ska resa nån särskild stans, så att det passar ljusförhållandena där liksom!

      Radera
  2. jeg dør! veldig fine bilder

    SvaraRadera
  3. Wow Amanda . Beautiful pictures. Could you please show more Outfits,new buys or just pictures of your regular days? You are such an inspiration and always look so cool and pretty :)

    SvaraRadera
  4. it is so great seeing you back to blogging again!
    made my evening and now good night!

    xx
    Isabelle

    SvaraRadera
  5. HAHA men då var det ju en bra kamera trots allt!! Jättefina bilder, vill se resten också! xoxo LAJN

    SvaraRadera
  6. everything is illuminated
    http://www.defend-with-your-life.tumblr.com/

    SvaraRadera